piątek, 29 czerwca 2012

"Tylko ten, kto kocha, widzi, co jest prawdziwe w człowieku. "."


Ludzie często kierują się stereotypami. Nie potrafią zrozumieć miłości pomiędzy dwoma osobnikami tej samej płci. Często zdarza się , że ludzie przez to cierpią. Nie powinniśmy kierować się zdaniem innych , ani osądzać pochopnie. W tych czasach ludzie są bezlitośni. Potrafią zmusić człowieka nawet do samobójstwa. To, że jesteśmy inni nie czyni nas gorszym, wręcz przeciwnie. Pokazujemy , że nie jesteśmy słabi, że potrafimy dokonać własnego wyboru nie kierując się opinią innych.  Jednak zazwyczaj jest odwrotnie. Presja , która ciąży na nas jest ogromna. Kierujemy się uwagami innych ludzi. Staramy się być tacy jak inni, nie chcemy czuć się gorsi. Chcemy pasować do całego społeczeństwa.  Nie rozumiem tego. Każdy z nas chcę przeżyć swoje życie tak , żeby na koniec móc powiedzieć „ Jestem dumny z tego jak przeżyłem czas dany mi od Boga” . Każdy z nas jest inny, ale każdy chcę być taki jak wszyscy. Nie potrafimy się sprzeciwić, ani dać do zrozumienia ludziom, że miłość jest różna i ma wiele znaczeń, ale można nią obdarzyć każdego.  Miłość nie wybiera . Przychodzi w najmniej oczekiwanych momentach.  Każdy z nas pragnie jej doświadczyć, jednak nie każdy potrafi zrozumieć samego siebie, ani czego pragnie. Ja wiem i zrozumiałem. Nie obchodzi mnie opinia innych, ani to co pomyślą o mnie. Jeśli nasi fani naprawdę mnie kochają zrozumieją moje uczucia w stosunku do Ciebie. Jeśli nie, nie będę ich nienawidził, zrozumiem.  Każdy może być zaskoczony i wiem o tym. I wiem, że kochasz Eleanor, nie jestem o to zły i nigdy nie będę jej o nic osądzał. Kocham Cię Louis. I dopóki moje serce nie przestanie bić będę na Ciebie czekał.
                                                                                                                                                  
Harry.

                                                                                        

7 komentarzy:

  1. Napis zjakiś meeeega zboczony ! xd ale ten fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspanialy ;) tak jakbym czytala prawdziwa wypowiedz Hazzy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny.. <3
    Kocham Twoje imaginy.. są takie inne. Nie mogę się doczekać kolejnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och Harry jest takki mądry... (za dużo orężady, sory XD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski imagin *__*
    K.:D

    OdpowiedzUsuń