środa, 27 czerwca 2012

OSTATNI RAZ.


http://www.youtube.com/watch?v=QuNhTLVgV2Y&feature=related




http://www.youtube.com/watch?v=QuNhTLVgV2Y&feature=related



Stanęliśmy na scenie po raz ostatni. Po raz ostatni chcieliśmy powiedzieć naszym fanom co tak naprawdę dla nas znaczą, że wszystko co osiągnęliśmy do tej pory to dzięki nim. Ludzie mówią, że nie można kogoś kochać nie mając nawet pojęcia o jego istnieniu. Owszem można, mimo, że każdy z nas wie, że nigdy nie spotkamy wszystkich swoich fanów wiemy, że oni istnieją, wiemy, że nas kochają. Czujemy ich obecność niezależnie od tego w jakim miejscu i czasie się znajdujemy. Może to dziwnie, a dla niektórych nie zrozumiałe, ale jeśli się kogoś naprawdę kocha czuję się go, widzi i słyszy dosłownie wszędzie.  Weszliśmy na scenę. Z każdego zakątka wielkiej Sali było słychać piski. Tak to oni. Directioners. Zawsze uśmiechnięci , jedyni w swoim rodzaju, potrafią przegonić wszystkie smutki samym faktem, że po prostu są. Niesamowite uczucie.  Na Sali roiło się od różnego rodzaju flag, różnych narodowości. Tak. To był nasz ostatni koncert. Zjechali się tutaj fani z każdego zakątka świata, żeby z nami po raz ostatni przeżyć  te wspaniałe chwile.

Stanąłem na środku sceny starając się powstrzymywać łzy napływające do moich oczu.  

- Cześć Directioners ! dobrze się bawicie ? – powiedział Harry. Dało się usłyszeć jednogłośne „ tak”, które rozniosło się po całej hali. Nie przygotowywaliśmy się do tej przemowy. Chcieliśmy powiedzieć to od serca, a nie wyuczone na pamięć z kartki. Zaczął mówić dalej.- Jest was tu dzisiaj naprawdę wiele. Nie spodziewaliśmy się, że na nasz ostatni koncert może przyjechać , aż tyle fanów. To wspaniałe ! Ja, Louis, Zayn, Niall i Liam jesteśmy wam wszyscy bardzo wdzięczni, że daliście nam szansę wybić się i móc razem przeżyć te wspaniałe lata. Nie da się opisac tego jak wszyscy jesteśmy wam wdzięczni. Brzmi to bardzo banalnie, ale nie jesteśmy  w stanie wam podziękować tak jak byśmy chcieli. Zajęłoby nam to wieczność.  Tego nie da się opisać słowami. Duma nas rozpiera, kiedy możemy patrzeć na was ucieszonych i radosnych i to wszystko dzięki wam. Chcielibyśmy podziękować każdemu z was z osobna, móc przytulić, porozmawiać, jednak wiemy, że to niemożliwe.

Louis: Harry mógłbym Ci na chwile przerwać? –Louis podniósł się z kanapy podchodząc do Harrego i szepcząc mu na ucho.

Harry: Pewnie.- odpowiedziałem.

Louis: Wiecie. Przychodząc na casting do XF nie sądziłem, że to wszystko spotka własnie mnie. Po prostu nie wierzyłem w marzenia, a co gorsza w samego siebie. Stając w tłumie tych wszystkich ludzi, którzy tak jak ja mieli jeden cel „ dostać się” wiedziałem, że już po mnie. Z każdą kolejną godziną stres stawał się coraz większy. Kiedy była moja kolej kompletnie zesztywniałem, ale powiedziałem sobie, że nie mogę się poddać. Wszedłem na scenie z uśmiechem, jednak to była tylko maska. Kiedy zacząłem śpiewać dałem ponieść się chwili, a kiedy usłyszałem, że przechodzę stwierdziłem, że warto walczyć o swoje marzenia. Kiedy nadszedł czas bootcampu i kiedy dowiedzieliśmy się, że  nie przechodzimy dalej to był ogromny cios, jednak los się odwrócił i połączono nas w zespół. Radość była nie do opisania. Wtedy zrozumieliśmy, że marzenia się spełniają jeśli wierzymy, walczymy i nie poddajemy się nawet jeśli stawiają nas na straconej pozycji.

Louis kiwnął do mnie na znak , że już skończył, wtedy Niall odezwał się ze łzami w oczach.

Niall: Ludzie wam powtarzają „ Nie , nie uda wam się! „ , „ Nie jesteście wystarczająco dobrzy” . To nie prawda. Musicie wierzyć w swoje możliwości nie możecie powracać do tego co już było. Jedni będą wam mówić  inaczej drudzy inaczej. Wy sami decydujecie o waszej przyszłości nikt nie ma prawa wami kierować.

Zayn podszedł do jednej dziewczyny z mikrofonem. Zapadła cisza, a dziewczyna zaczęła ze łzami w oczach.
Dz: Ja jak i wszystkie Directioners chciłybyśmy wam także podziękować za wszystko. Odmieniliście nasze życie na lepsze, a także dzięki wam staliśmy się lepszymi ludźmi. Doznaliśmy własnej wartości, a także zaczęliśmy wierzyć we własne możliwości, marzenia. Mimo wielu przeszkód stojących na waszej drodze daliście sobie z nimi radę. Możecie być dumni z siebie, ponieważ przez te wszystkie lata pokazaliście nam jak być lepszym człowiekiem. Byliście, jesteście i będziecie dla nas wzorem do naśladowania. Nigdy nie przestaniemy was kochać nawet jeśli słuch o was kompletnie zaginie my dalej będziemy nosiły was w sercu i na zawsze pozostaniemy Directioners. Mimo, że wy już schodzicie ze sceny One Direction pozostanie wieczne i nic, ani nikt tego nie zmieni.

W naszych oczach zebrały się łzy. Stanęliśmy razem obok siebie tuląc się nawzajem. Było słychać słowa zaczynające piosenkę „Torn” śpiewaną przez „nasze” Dziewczyny. Podziękowaliśmy im wspólnie jeszcze raz. Ukłoniliśmy się i zeszliśmy ze sceny.


Wnuczek: A co było dalej dziadku?
Liam: Potem nasze drogi się rozeszły. Założyliśmy rodziny, dom, ale ani na chwile nie zapomniałem o moich przyjaciołach, ani naszych fanach, którzy tyle dla nas poświęcili. Zapamiętaj Niall. Nawet jeśli twój kontakt z najbliższymi osobami zostanie zerwany to na zawsze pozostaną w twoim sercu. Tak jak w moim sercu pozostało One Direction i Diretioners. To się nazywa przyjaźń Niall. Przyjaźń.Najpiękniejsze lata mojego życia, których nigdy ich nie zapomnę.

______________________________________________________
Imagin napisałam w sumie na początku miał być tylko dla mnie, ale chciałam wam go pokazać. Nie chcę, żebyście płakały czy coś po prostu chcę, żebyśmy wszystkie przestały się kłócić i zrozumiały, że DIRECTIONERS to RODZINA, a nie kolejna głupia nazwa psycho-fanek.   Miłego czytania. :') ~SKAAJ.

46 komentarzy:

  1. O BOŻE *.* ZAJEBISTY !!! <3 TAKI INNY :33 XX

    OdpowiedzUsuń
  2. Głeboki wdech i wydech ... Dobra nie rozplakalam sie ale bylo blisko (naprawde swieczi w oczach juz mialam czytajac ostatnie slowa).Nawet nie wiem co mam napisac... Poprostu genialny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. BECZE, BECZE, BECZE, BECZE, BECZE I JESZCZE RAZ BECZE. WSZYSTKIE IMAGINY SA GŁÓWNIE O ŚMIERCI itp. TEN IMAGIN JEST INNY, I WYJĄTKOWY.. CHYBA NIGDY W ŻYCIU SIĘ TAK NIE POBECZAŁAM.. MASZ TALENT, PISZ DALEJ! *___________*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten imagin jest świetny :)
    Chyba będę go czytać codziennie.
    Cieszę się że ten jest inny niż te wszystkie :)
    Jest naprawdę realny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jak tu nie płakać powiedz mi łzy same lecą. Ja do tego włączyłam sobie ta piosenkę "Saddest Song Ever" i wtedy to dopiero zaczęłam ryczeć. Nie czytałam nigdy takiego imagine jest fenomenalny. Jeden w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  6. jest tak piękny , że aż za piękny . Przeczytałam pierwszą strofę i nie mogłam się powstrzymać od płaczu . Dziękuję za ten imagine . <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny imagin :o
    Zapraszam love-janoskians.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny. Płaczę. Ale on jest taki życiowy. Dziękuje za niego.; *
    Zapraszam do mnie i proszę o komentarze.
    http://5onedirection555.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie rozumiem, nie wyobrażam sobie ich końca. Nie chcę żeby nastał ich koniec. Pragnę ciągle widzieć uśmiechnięte ich twarze jak rozdają autografy. Chcę ciągle dowiadywać się nowych rzeczy o nich, widzieć nowe śmieszne zdjęcia, filmiki przez które moje serce będzie podchodziło do gardła. I jak na razie nie myślę o ich końcu, chcę żeby się rozwijali, i wiem, że ja jako DIRECTIONER będę ich wspierała nie ważne na okoliczności!

    OdpowiedzUsuń
  10. zajebisty poryczałam się jak głupia ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. O KURWA, WZRUSZYŁAM SIĘ JAK NIGDY <333 BRAK MI SŁÓW BY TO OPISAĆ, TO ... TO JEST CUDOWNE, ŚWIETNE, PIĘKNE ITD.

    OdpowiedzUsuń
  12. jezu ... to jest piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. BOŻE .. JA SIĘ POPŁAKAŁAM.. ;c
    CUDOWNY ! ;) <3
    NIE WYOBRAŻAM SB TG ŻE 1D KIEDYŚ PRZESTANIE ISTNIEĆ ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ! Po prostu płacze <3 W końcu może ktoś zrozumie, że Directioners to jedna wielka rodzina <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic nie napiszę bo nie mam słów ♥ Tylko tyle cudony *_* I jeszcze płaczę jak głupia nigdytak nie płakałam przez imagina . < 3

    OdpowiedzUsuń
  16. Directioners to jedna wielka rodzina której nie rozłączy nic i nikt , prawda ♥ kocham dajrekszynki . < 3

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja i tak się rozpłakałam to było piękne kiedyś tak się stanie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale i tak wiesz, że się popłakałam. :'( ale kiedyś i tak się stanie ... . Ale cieszmy się tym co jest teraz, a nie w przyszłości :) DIRECTIONERS rządzą .! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Popłakałam się. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne <3 to dało mi do myślenia, że tak na prawdę kiedyś się rozpadną, że wszystko się rozpada, ale to co masz w sercu nigdy nie zginie. Piękne to jest <3

    OdpowiedzUsuń
  21. oo bozeee miałam łzy w oczach na samym pocztaku. na isttanich słowach rozryczłam sie jak dziecko. bo wiem ze kiedys tak sie stanie ze załoza rodziny a ja zawsze bede ich kochac tak jak wsyztskie DIRECIONERS ;*:*
    swietny imagin kocham cie <333

    OdpowiedzUsuń
  22. o kurde . genialne . tyle na temat :o <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż się popłakałam. Świetny imag będę go zawsze pamiętać, bd go czytac codziennie!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. *Płacz* too takie prawdziwe <33 zajebiste <333

    OdpowiedzUsuń
  25. i tak płakałam..... ♥ piękny! tak masz rację!

    OdpowiedzUsuń
  26. Popłakałam się przy tym imaginie ;__; Powiem z dumą że chciałabym żeby chłopcy go przeczytali <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TEZ CHCIAŁABYM, ŻEBY GO PRZECZYTALI :D DLATEGO MOJA KOL MA ZA ZADANIE GO MI PRZETŁUMACZYĆ :D POTEM BD SPAMOWAŁA :D BTW DZIĘKUJĘ ZA TAK MIŁE KOMENTARZE <3

      Usuń
  27. to jest wspaniałe.. dziękuję, że to napisałaś ;) ♥ mimo iż się rozpłakałam, cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  28. jest cudowny . rozpłakałam sie.

    OdpowiedzUsuń
  29. to jest niesamowite . < 3 rozpłakałam się jak małe dziecko, ale to były łzy szczęćcia. Jestem Ci wdzięczna, że to napisałaś, opublikowałaś. Jezzzuuu, no po prostu KOCHAM CIĘ < 3 pisz więcej takich, czekaam . : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Płaczę : c Nie chce dczekać dnia, w którym tak się stanie.. Genialnie to napisałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie nawidzę Cię za to !! Czemu musisz mi to robić ?! , łzy lecą mi z oczu jak szalone . Ale właśnie dzięki Tobie zrozumiałam że Directioners jest jedną wielką rodziną i że nie nalezy się kłócić o byle gówna . Dziękuję Ci za tego imigana :* , jesteś niesamowita Xxx.. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Imagin prosto od Serca to udany Imagin !

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo oryginalny... Piszę to ze łzami w oczach, zastanowiłam się przez chwilę, co będzie, jak One Direction się rozpadnie... Na pewno tak jak w tym imaginie! Komentarz pod tym postem - W 100% się zgadzam! 'DIRECTIONERS to RODZINA, a nie kolejna głupia nazwa psycho-fanek.'

    Pozdrowienia dla Directionerek! WSZYSTKICH!

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny
    tak strasznie płakałam <3
    i ten Liii na końcu <3
    NAJLEPSZY IMAGINE!
    +moge go dodać na mojego fbl, jak chcesz zrobie reklamee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OCZYWIŚCIE , ŻE MOŻESZ, ALE NIE MUSISZ ROBIĆ REKLAMY, JESLI LUDZIE BĘDA CIEKAWI SAMI ZAJRZĄ . NIE CHCĘ CIE WYKORZYSTYWAC ZRÓB CO UWAŻASZ :D

      Usuń
    2. BUŁKA Z PASZTETEM <3 ahahahahhaha :D

      Usuń
  35. Świetny.. Płaczę i płaczę.. Jednak dałaś mi do zrozumienia, że nic nie jest wieczne. Wciąż płaczę, ale dziękuję Ci za to.. <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja sie popłakałam , piękne to jest ! Najlepszy imagin jaki w żuciu czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Boże to było piękne!! Płaczę po prostu płaczę. Najlepszy imagin jak czytałam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ej to jest zajebiste *___*
    TAkie prawdziew i wogóle <3
    K. :D

    OdpowiedzUsuń
  39. wzruszyłam się , napawdę niesamowity imagin, bardzo mi się podoba, nie mogę ująć tego w słowa, jest zniewalający. ;d

    OdpowiedzUsuń
  40. AlexxisAnStyles3 lipca 2012 03:31

    Jezuu *.* .
    Jestem bardzo wrażliwa. Znowu płaczę.
    Wzruszyłam się na maxa.
    Cudownie napisany imagin. Trudno mi wyrazić moje uczucia słowami ,ale jestem dumna ,że my Directioner's tworzymy tą ogromną rodzinę ♥.

    OdpowiedzUsuń
  41. O mój boże *__*
    To jest niesamowite <3
    I znowu nie mogłam powstrzymać łez, chyba jestem za wrażliwa ;c <3
    Nie mogę wyobrazić sobie ich ostatniego koncertu i na razie nawet nie mam zamiaru tego robić, ale będzie na pewno niesamowity ;c
    Tak jak koleżanka na górze ciesze się, że dzięki jednemu zespołowi, dzięki pięciu niezwykłym chłopakom ludzie z całego świata potrafią się zjednoczyć i stworzyć jedną wielką rodzinę <3
    Jestem dumna z tego, że jestem Directioner i w przyszłości będę opowiadać dzieciom o tym jaka byłam w nich zauroczona i jak bardzo pragnęłam ich poznać. <3

    OdpowiedzUsuń